Åh, fyfan åter igen!

Gud, känner mig lite halft som halft trasig efter dagen, de må jag säga. De blev att tillbringa hela dagen i stallet. Kom dit när klockan va lite över 11. Mockade, fixa hö och mat. Sen åkte jag och Casandra till en backe, där vi brukar köra backträning. Men de är en bom där framme och de finns jätte fina ridstigar bakom bommen. Så vi gjorde en smidigt liten stig igenom skogen så man kommer ut precis där bommen slutar. Fyfan vad grymmar vi är! Efter de så va vi ju verkligen tvungnaa att rida där ;) Såklart. Så de blev fixa hästarna Jag Moses, Casandra & bruno. Så vi red den där lilla slingan. 2st super pigga hästar & 2st SVETTIGA ryttare. Visserligen blev hästarna också väldigt svettiga, haha.. Men aja, de gick SUPERw med Mosen idag :) Är NÖJD.. :) VSen va de Virre också, de gick inte lika bra, men OKEJ! ÄR ganska nöjd med honom. De va mörkt och haan blev lite stirrig och då blir jag väldigt stressad osv.. Men ja, han skuttade/reste sig 3gg, men inte speciellt högt. Men ja, i slutet gick de bättre. Imorgon blir de ta honom FÖRST. Så jag slipper mörkret. haha :p 
Här är 4st, bildler på mig och Virre! Eller3st när jag rider och 1på bara honom. Kommentera hällts inget tex kolla hur du sitter? osv. För jag tänker inte mkt på sitsen utan försöka mer koncentera mig på hästen.
Visst är han fin?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
bloglovin