:(

statistiken har legat still i 3dagar nu! Vad är de med er om jag får fråga? Kan bro på att jag inte uppdaterat så mycket också :s Men igår tillbringade jag HELA dagen i stallet. Och ja, de blir helt kornligt att föröska uppdatera när man är i stallet. Och jag kan dock inte heller ta med mig datorn till stallet, haha :p Men Anyways så kanske några redan vet hjälper jag Casandra på hennes blogg, lillabygard så där kommer jag också finnas :) Jag vaknade för ca 10min sen och jag ska sitta vid datan i typ en kvart till och jag LOVAR de blir MINST ett tidinställt idag. Hoppas de hjälper statistiken också! :) Har du också en blogg, så kan vi göra länk byten! :) ast minst 20besökare, annars känns de värdelöst, haha :p
Här är en film på mig och Virre också! :) Dock bara klipp från FÖRSTA gången, men man ser iaf att jag rider honom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
bloglovin