111031

Moses
Idag red jag tillsammans med Casandra. Vi va ute i mörkret med reflexer över allt. Hon på Bruno, och jag på Moses. Eftersom de va mörkt och hästarna blir lite fjolliga så blev de bara tarv och skritt. Man kan ju säga att man INTE frös! Hur som helst så skötte sig Moses BRA! :) Vi tog en liten galopp också, och han kändes fin , dock ganska stark i munnen. Jag red barbacka och satt och skumpa i hans trav, haha.. Aja, de gick jätte bra iaf!  :) På hem vägen finns de typ som en liten slinga och där travade vi. Då hamnade jag och Moses på efter kälken, så jag fokusera på Casandras reflexer HELA tiden.De va GRYMT svårt att se i mörkret :p Sen släppte jag blicken JÄTTE snabbt, men när jag tittade upp så såg jag inte Casandra och Brno :p Haha, fortsatte iaf på "slingan" och när den va sut så var dom där. haha, tur de ;) Sedan fortsatte vi hemmåt.. :) Är nöjd med Moses idag. Och imorgon blir de rida Virre också :) Toppen är som knoppen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
bloglovin