Denna tjejan är grym!

DENNA tejan är verkligen GRYM! Älskar hennes blogg. Älskar hennes allt! On är verkligen värde en STOR FET LÄNK! Ja, såhär står de om henne dåra:
Hej alla! Mitt namn är Jessica och jag är född år 1991. Mitt liv består av hästar för hela slanten, hela mitt liv har jag älskat dem underbara djuren och kan inte vara utan dem 1 endaste dag, jag rider Reining som är en gren inom Western Ridning, jag har meriter som: EM Brons. 6:plats i Ungdoms VM i USA, har varit i sverigetoppen i många år i både reining och allround klasser, jag jobbar på Regiondjursjukhuset i Helsingborg där min pappa Flemming Winberg är Chefsveterinär. Min mamma har agenturen för världens finaste hästtäcke Horseware Ireland medan min bror spenderar sina dagar åt att bygga sin dröm - En Time Attack Racing Car! Jag hoppas ni kommer tycka om min blogg o stanna kvar här då jag berättar om allt i mitt liv, ni har min dagbok som ja berättar allt för.
LÄNK LÄNK LÄNK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
bloglovin