hööks i helgen

Istället för kursen, (de är inställt pga V75)  så blir de maybe att dra till hööks en sväng, har kollat lite nyss på HÖÖKS så jag vet vad som får bli nästa inköp från hööks. Detta är heller inte onödiga saker, utan saker som jag BEHÖVER!
hoppas ni ser lite vad som står :)
1.Tröja som pappa lovat mig. Har typ inga stalltröjor, dom bara försvinner :O Så, de är väldigt nödvndigt!
2.ridbyxor. Behöver de, mina börjar bli små eftersom jag måste börja ha ngt under också. Nödvändigt!
3.stallkänkor. Letade nyss på mina gammla, de va storlek 33, så ett bar nya skulle sitta fint. Nödvändigt!
4.Pannlampa.De pratade jag & Casandra om idag. De behövs när de blir mörkt! Nödvändigt!
5.Vantar. sånna här "tummvantar" fast ah, hoppas ni fattar :p Lillfringret och tummen resten i mitten, fattar ni? :p Nödvändigt!
6.boots, reflex. behövs i mörkret, Nödvändigt!
7.Vita ridbyxor. Behövs till tävings säsongen! Nödvändigt!
Så ja, allt är nödvändigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
bloglovin