så länge

Bloggen kommer inte se ut så här, de är bara tillfälligt!! De hoppas jag ni ser också ;) Men jag ska hålla på med de lite osv :)
Tänkte skriva lite kort om dom senaste veckorna om Moses & Virre :)
Moses: Han varit fin, blev galen ridtur i fredags med Matilda & Kattis, så han har haft 2 vilo dagar nu ;) Men imorgon ska han gå, eller ja, hela veckan från & med imorgon! :) Vi får se vad de blir imorgon.. Anatgligen uteritt. Sen kanske Casandra kan va lite ridlärare så jag kan träna lite markarbete på tisdag. De va tanken. Onsdag, uteritt, torsdag samma, fredag, uteritt + åker, sen lördag söndag har jag inte bestämt än :)
Virre:Vi har gjort SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR stora framsteg! För en vecka sen så bar Virre mig, jag hände där och gjorde liksom inte ett skit. Utan hängde där och satt bara lite på honom. I fredags red jag honom i paddocken, Casandra stog i mitten och fota och filma, medans jag satt där och gjorde små hjälper med sitsen och skänklarna. Jag behövde nästan inte ens hålla i tyglarna! Han är verkligen en klippa i ridningen. SJUKT nöjd!
Nu är de ju höstlov, ÄNTLIGEN! Och från och med imorgon är Casandra ledig tills på fredag. Så i slutet på veckan om de gått bra med Virre så blir de att försöka rida ut, självklart går Casandra med. Men gå över bron osv :) Veckan kommer bli TOPPEN! :)

Eftersom jag bloggar för Casandras skull, så blir de 2bilder på henne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
bloglovin