Sånt som gört

Vaknade för ca 50min sen, men som vanligt går jag inte upp på en gång, ;) haha...Men jag har faktiskt hunnit ficka detta:
i photoshop cs5! De ska jag då använda till när jag skriver om dagens ridpass, de lär ni ju fatta... :P hahahaha!
Nu ska jag käka lite frukost. Sedan försöka fortsätta städa mitt rum, hehe... Skulle ha städat igår, men sen blev de så tråkigt så jag la av. Aja,a idag MÅSTE de blir klart. Så jag beräknar att de tar ca 15min att äta frulle, sen städningen ca 30min (?) då är klockan ca kvart över 10, då ska jag fixa mig osv, de tar ca 15min? Sen blir de antagligen att träffa Lippa en stund :) Så vi kanske är typ vid kvart i 11-11, så är jag med henne ca 2-3 sådär. Sen vidare till stallet, då ska jag rida Moses, vet inte om jag kanske rider med Casndra idag, sen kanske de blir att rida lite till på Virre i paddocken. Sen tjata på Casandra att hon ska lägga upp den där videon eller iaf skicka den till mig ;) Så ni får se när jag rider Virre, eller så får hon filma med min mobil idag ;) aja, nu ska jag försöka stoppa i mig lite käk, sedan städa migg rum och kanske göra litie tidinställda inlägg. Typ ja, de som jag skrev :p Så, a, men är lite sugen på att fippla lite med bloggen och göra SMÅ saker, men vi får se hur mycket jag hinner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin
bloglovin